contest teka di mana aku sekarang?

December 12, 2010


Aku amend skit entry ni sebab tadi kelam kabut. 

Aku rasa ini la kot 1st contest yang aku buat, terbuka pada follower aje. Simple je contest ni sebab aku pun malas nak pening-pening, soalan dia mudah je...sape yang berjaya teka di mana lokasi aku waktu ni aku akan bagi dia hadiah iaitu souvenir dari tempat yang aku tengah berada sekarang. Souvenir tu boleh jadi sehelai t-shirt atau equivalent dengan tu.

Tarikh tutup takde, kalau aku dah jumpa pemenang aku akan announce. Simple. Sape cepat dia la yang menang. Kalau terer dan nak jadi ahli nujum, mulakan meneka sekarang.

Perhatian : Sila letak jawapan dalam komen. Jawapan yang letak kat petak borak/shoutbox tak dikira sebagai jawapan.

So kalau ada sesapa jawab tapi buh kat shoutbox/petak borak tapi betul, tidak akan dilayan. Harap maklum.


11 comments:

Opie December 12, 2010 at 4:03 PM  

kalau jawab banyak kali aci tak??

nih jawapan aku

1. taiping
2. queenstown
3.perth

kalau ade idea lagik nnt aku tambah...ahahhah

iina December 12, 2010 at 8:08 PM  

camna nak teka ko langsung tak bg hint2 kat mana ko.. heheheh takkan aku nak cakap ko kat glasgow lak hahahaha.. itu confirm mmg ko takkan ada kat sinilah..

fatt December 13, 2010 at 3:03 AM  

opie, banyak tul ko teka...sorang leh teka 1 aje..cepat pilih antara 3..hahaha~


iina,
hahaha..klu ada kat glasgow dah roger dah...maka salah. so sila teka lagi...hehehe

Opie December 13, 2010 at 1:35 PM  

alaaaa...boleh la...sbb tuh 3 org teka....jawapan no 1 tuh aku nye jawapan...no 2 laki aku nye jawapan...no 3 anak aku nye jawapan...boleyyy?

fatt December 13, 2010 at 9:14 PM  

ok kengkawan..kia tunggu minggu depan untuk keputusan ye..mai mai lagi cepat teka..hihihi

rara December 13, 2010 at 10:49 PM  

aku teka auckland, new zealand!

fatt December 14, 2010 at 2:35 PM  

rara,
hampir tepat. nice try! :)



byya,
tu mgkin next year dear...hehehe :)

Post a Comment

Terima kasih!!

  © Copyright Since 2010 | Backpacker Busuk

Back to TOP