update dari Queenstown

December 20, 2010


Ada 4 minit lagi sebelum kompiter ni logout secara auto. Aku dah approve comment tapi lum sempat jawab..sok lusa aku jawab. 

Parti Krismas kat umah makcik Jackie aku lalui dengan tenang..pasal tu nanti aku cerita dalam entry pasni. Aku jumpe budak Mesia tadi, 3 orang..wah, ceria plak rasa jumpe orang Mesia kat pekan Queenstown ni..dah la harini agak lengang tak macam semalam. Bila dapat cakap bahasa kebangsaan ni rasa ceria sikit, asik nak speaking 24jam tiap-tiap hari, dengan grammar tunggang langgang...bwahahaha~

Dah..ada 50 saat gi ni...baiiiii~



4 comments:

❀aRaBeLLa❀ December 20, 2010 at 8:09 PM  

laki ke pompuan..kalo laki kim salam..kehkehkeh

iina December 20, 2010 at 8:22 PM  

ko stay smpi bila nie?? smpi x'mas ke?? leh shopping masa boxing day hehehe ;)

Lady of Leisure December 20, 2010 at 8:56 PM  

bestnya nanti tempek pic banyak2 yer.. ;)

fatt December 21, 2010 at 12:14 PM  

arabella,
ada 2 laki 1 pompuan, 1 dah kene chop 1 lagi unknown status..nti aku usha line utk ko..ahaks...adik lg arr weh..student :)



iina,
aku stay tak tau lagi smpai bila..tp time krismas aku ada la kat cni. kat cni dah start sale tp queenstown ni tak besar tmpt dia mcm kat christchurch..aku pusing2 asik kat cni je..jumpe muka org yg sama aje hari2...jemu.



lady,
okla..bolehla..tp queenstown ni small town..shopping mall pun kecik..but scenery mmg the best..ada byk gmbr tp blum edit lg..later :)

Post a Comment

Terima kasih!!

  © Copyright Since 2010 | Backpacker Busuk

Back to TOP