New : My blog list

July 20, 2011


Salam! Hai semua!

Ada sedikit pembaharuan di sini.

Aku create page baru khas untuk blog list memandangkan senarai yang ada agak panjang dan lebih memudahkan aku/korang untuk blogwalking.

Tab "My Blog List" boleh cari kat bahagian page atas sekali dan click situ untuk ke senarai blog mengikut group.


Ps : Terima kasih di atas feeback yang diberikan dalam entry sebelum ni. Aku tau bukan mudah untuk seseorang tampil dan share sebahagian dari life dia dengan aku dan semua pembaca. Walaupun ramai yang lebih suka baca dari berkongsi, tapi aku harap next time silent readers pun akan tampil bersuara. As for me, I'm always open to any kind of ideas, opinions and discussions as long as everyone show their interest to participate. Yelah, takkan aku je nak share, aku nak jugak dengan pendapat korang, ye dok?

Dan aku salute dengan keterbukaan semua orang terhadap isu tersebut, semoga kita dapat belajar sesuatu daripada cerita-cerita yang dikongsikan. Insya Allah aku akan buat lagi ruangan camtu & hopefully lebih ramai pembaca akan tampil untuk participate.

Terima kasih!  v(^__^)v

10 comments:

rara pinkmafia July 20, 2011 at 9:17 AM  

halooo hai.baru 1st tyme tinggal jejak.lame dh follow.ske tgk u mengembara =)

lydiarahayumahmod July 20, 2011 at 9:26 AM  

cantik le page baru.. nampak kemas n smart juga =)

hanie July 20, 2011 at 9:33 AM  

apsal link wa tak de??
sentaaaaaaapppppp..








kekekeke

fatt July 20, 2011 at 9:41 AM  

rara,
hi you! hahaha..thanks for dropping by :D
xde apa sgt, just share pglmn i dgn semua..thanks :)



lydia,
thanks sis. lama dah cari template yg sesuai utk header, tp i tak suka kaler coklat sbnrnya..huhu~



hanie,
ko tau, secara turbo aku pegi cek list...hahaha...ampunkan aku kerana termiss link hang...mata ai kero kekdahnya...sori. tp dah betulkan..huhu~ :P

hanie July 20, 2011 at 11:38 AM  

hahaha..ok. sayam ko lebih. tak jadi nak merajuk. hahaha

Biqque July 20, 2011 at 3:42 PM  

yup! your new page? AWESOME! membuatkan i berkobar2 nak buat baru hahaha! *kes takde masa*

fatt July 20, 2011 at 4:59 PM  

hanie,
kak cho ni ghopanya cengeng jugak ye...ahaks~ :P



biqque,
thanks sis...haha...i dpt idea dr kengkawan blogger jgk. senang skit leh letak bebanyak & buat grouping. tryla.. :)

Pijah Pelangi July 20, 2011 at 10:02 PM  

Pergh new layout, cun2. Tetibe bukak page ko lepas balik dr pulau ni terus berubah, ingatkan salah blog td,keke. Gambar kat header tu stylo giler r, ni buat ak nak tukar header gak ni,haha. By the way, terharu blog ak ade dlm blog list mu,hihi( walopun ak jarang2 gak update,heh.

fatt July 21, 2011 at 7:55 AM  

pijah,
hahaha...ko tak salah blog. aku buat rombakan besar besaran kat blog ni. aku tgk cambest je buat header tp tula, aku tak suka nak letak gmbr muka aku, so gambar selulit pun jadila. ha, aku buh blog ko tu supaya nanti ko rajin skit hapdet. ekekeke :P

cik gold July 21, 2011 at 11:24 AM  

cik gold mai dan baca..x dak pa nak komen kali ni..hehe

Post a Comment

Terima kasih!!

  © Copyright Since 2010 | Backpacker Busuk

Back to TOP