Syukran, Dankeschön, Arigatou, Thank You

July 18, 2011


Hai semua!

Terima kasih kepada semua yang telah menyumbangkan pendapat dan cadangan dalam entry bungy...uols memang best! Walaupun ada di antara korang baru kali pertama tinggalkan komen di sini dan bersembunyi di sebalik identiti yang entah-siapa tapi terima kasih bebanyak sebab sudi berkongsi pengalaman dengan aku. Aku harap segala pendapat yang diutarakan akan memberi inspirasi kepada semua pembaca, bukan eksklusif untuk aku je oke! Hopefully kita akan communicate lagi dalam entry yang seterusnya  v(^__^)v

Sebenarnya sekarang aku tengah tersumbat & kekeringan idea menaip cerita Siem Reap, so aku nak on mode hiatus sekejap. Once a while kena buat benda lain, hari-hari update travelog pun bosan jugak, ye dok? 




"A song that manage to describe exactly how you felt at particular moment in your life",
itu kata orang dalam bideo ni lah. Well, yela kot. Enjoy!

7 comments:

lydiarahayumahmod July 18, 2011 at 9:26 AM  

Tadi terbaca wishlist...
Nak menyelit skali trip basecamp everest boleh..?? ehehe...
Berapa lama wishlist tu valid ekh? (^_^).Apa pun, gud luck!

Cik Kentang July 18, 2011 at 10:43 AM  

thanks sebab rajin bagi komen kat blog i. (orang komen baru rajin nak komen balik. apa perangai da?haha). sebenarnya i rajin baca blog u cuma mode as a silent reader. jangan tak tau, i jadikn ur entry to bandung as a reference. hehe..thank you. bdw bila nak ke NZ?jeles maaa..

gadisBunga July 18, 2011 at 11:09 AM  

bile ko nak beli dslr?

:D

Ibu Ya @ Aspen July 18, 2011 at 1:43 PM  

Tapi saya kalau awak hapdet hari2 dan saya baca hari2 saya x bowring tu...

fatt July 18, 2011 at 7:06 PM  

lydia,
wishlist tu valid smpai bebila. kiranya perancangan hidup...takde tarikh luput :)
once rasa dah bebetul konfiden & fit baru sy proceed. awk pun nak cuba? tp awk slalu naik gng okla..mesti boleh :)



cik kentang,
dah tau pun. hahaha. takpela tak kisah, janji bertegur sudah. ok tq jadikan entry tu as reference. tp jgn suh family awk redah2 ye cam sy, kesian dorg nanti..haha...insya allah wiken ni berangkatlah...insya allah :)



gb,
soalan cepu cemas tu...insya allah thn dpn. thn ni byk sgt jalan takde bajet nak beli. tp klu dah beli boleh la kita pegi menembak sama2 ek. ko nak beli model ape? canon ke nikon? gb dah beli ke?



ibu ya @ aspen,
barulah semangat sikit. tgkla satgi mlm sy sambung taip travelog..hehe :)

MasZuber July 20, 2011 at 6:53 PM  

sometimes it last in love,

but somehow, sometimes it hurts instead.

(asal aku plak yg terlebih feeling plak neh..heheee)

fatt July 20, 2011 at 11:36 PM  

mas,
every word is nicely written. aku suka lagu ni. sesuai utk org2 cam kita. huhu..

Post a Comment

Terima kasih!!

  © Copyright Since 2010 | Backpacker Busuk

Back to TOP